czwartek, 12 lutego 2015

Początki są zawsze trudne.....

Witam,Pisanie nie jest moją mocną stroną ale od czegoś trzeba zacząć. Z założeniem bloga na temat kręconych włosów zmagałam się już jakiś czas, zawsze nie było na to odpowiedniej pory lub tak po prostu z reguły wychodziło stwierdzenie: "w sumie a po co mi to".Tak więc a po co mi to?!1) Jest naprawdę wiele mylnych informacji na temat kręconych włosów ich struktury, pielęgnacji i wiele wiele innych.2) Zawsze chciałam mieć piękne długie włosy (nie koniecznie kręcone). Ale od jakiś 2 lat pogodziłam się z tym, że są one jakie są czyli mam ich całkiem sporo na głowie ale sam włos jest bardzo delikatny i dość cienki. No i oczywiście są KRĘCONE <3) Trzecim i najważniejszym bodźcem do założenia bloga jest blog Ewy http://wlosynaemigracji.blogspot.com oraz akcja zorganizowana przez Ewę zapuść się na wiosnę :) więcej informacji znajdziecie tu: http://wlosynaemigracji.blogspot.de/2015/01/zapuscmy-sie-na-wiosne-czyli-serdecznie.html4) Problemy z bardzo wrażliwym skalpem (próby nieudanego leczenia u kilku dermatologów) który sama zaczęłam pielęgnować i puki się nie stresuję wszystko jest ok :) inne czynniki również wpływają na kondycję mojej skóry głowy ale o tym później :)
Pozdrawiam

K.

1 komentarz:

  1. Niesamowicie mnie cieszy, ze w zwiazku z akcja zalozylas bloga :))) Zycze Ci wielu wspanialaych chwil w blogosferze. Pisz czesto, odwiedzaj blogi i daj nam sie poznac :)! 3mam kciuki za Twoja walke z nadwrazliwa skora glowy - znam ten bol ;)

    OdpowiedzUsuń