piątek, 20 lutego 2015

Zapuszczamy się na wiosnę razem z Ewą.

Akcja organizowana przez Ewę "Zapuść się na wiosnę"  http://wlosynaemigracji.blogspot.de/2015/01/zapuscmy-sie-na-wiosne-czyli-serdecznie.html jest dla mnie dobrą motywacją aby w końcu "zbadać" to jaki wpływ na porost włosów mają różne dodatkowe substancje stymulujące wzrost.  

Kiedyś, wcześniej próbowałam pić skrzyp-pokrzywę, siemię lniane, drożdże łykałam również calcium pantotenicum i teraz już wiem, że picie/łykanie tych wszystkich specyfików bez połączenia z odpowiednią pielęgnacją skóry głowy i włosów na nic się zdają. Jedynie gdzie zauważyłam szybszy wzrost włosa to na całym ciele poza głową :o . Działo się tak ze względu na to iż moje włosy tak owszem i rosły ale w równie ekspresowym tempie łamały się, więc efekty były mizerne. 

Dziś już wiem mniej więcej czego potrzebują moje włosy i widzę poprawę, więc świadomie mogę przystąpić do akcji. Zaczynając od początku moja pielęgnacja włosów jak na razie się nie zmienia co jakiś czas zapewne będę wprowadzać nowe produkty aby przetestować je na swoich włosach, a raczej na skalpie bo on jest głównym problemem w moim przypadku. 

Aby zapuścić się na wiosnę należy zmierzyć długość włosów długo zastanawiałam się nad tym jak Wy to robicie. Włosomaniaczki posiadające proste włosy nie powinny mieć z tym problemu ale co z osobami które tak jak ja mają spirale zamiast gładkich włosów? 

Myślę że najlepszym sposobem na w miarę miarodajny pomiar będzie metoda  Henrietty (czyli od linii wlosow nad czolem). Wczoraj byłam u fryzjera niestety  nie zdążyłam zmierzyć długości moich włosów przed obcięciem ale wiem, że sporo ich ubyło. Obecnie przy skręcie długość wynosi około 38 cm a po rozciągnięciu 45 cm. Kuracja, którą mam zamiar zastosować: Zacznę od picia "napoju" z drożdży pół paczki drożdży raz dziennie.
Mam nadzieję że wytrwam w moich postanowieniach i uda mi się w końcu zapuścić włosy o jakich zawsze marzyłam :P 
Pozdrawiam 

K


1 komentarz:

  1. Kochana w takim razie 3mam kciuki za Twoje obserwacje przyrostu i przede wszystkim za to, zeby centymetrow przybywalo :)! Ja rowniez zaczelam od napoju drozdzowego ;)

    OdpowiedzUsuń